Friday, April 9, 2010

Repeat paper

Assalamualaikum.....lamo doh x bukok mugo goni nih...masuk goni dulu pon sajo2 jah nok wak ile puah...tengok ore wak blog kito pon nok wak jugak...haha

nok cito hari ni nyoh pasal repeat paper hok aku tempuh baru nii..ado la ckit bendo hok lucu time perekso tuh....sebab nyoh hok masuk dale dewan ari tu berapo ore jah smpat baco buku...hok len2 termsuk diri aku nih meme masuk nga ngabe aye gitu jah...haha

dale dewan ari tu, geng aku nyoh ado 4ore jah termasuk aku..huhu..tapi meme sohih la duk rapat2....ado hok sapa tahap ado sore syeikh yang cukup2 baik sebab dia siap bagi buku kat geng aku supaya kitaorang dapat jawab suma soklan..aku sebut cni nih buke nok oyak kelemahan tempat aku ngaji nih tapi sebab ni adalah repeat paper, so orang dah xkisah lah...klu sekmu mai ngji tempat aku ni pon, sekmu ake wat supo nga aku jugok..

lagipon aku ngaji cni insyaAllah 3tahun jah....meta la ckit kalu nok banding nga ore len tuh...klu hok kuliah biaso, 4tahun tapi sek aku 3tahun jah...kiro special la ckit nih kot..huhu

klu nok kiro psl ngji gak, meme klu ngarap ko tempat hok aku ngaji nih meme xcukup la nok wat kelik ko "ore kapong"....ckit mbe nah hok sek aku ngaji time kuliah tuh..mugo ngaji 2jam jah shari dale klas...

berbalik pado crito aku saknii.....nok jadi ko crito nyoh time mulo2 start jwb tuh ado la sore syeikh nih hok tolong sek aku jawab...meme syeikh nih baik la nga budok melayu kito nihh...tapi keh dio baco cepat tlajok ari tu, aku pon sambil2 frust aku pon conteng la krtas soklan y meme di larang utk suma pelajar mnulis jawape kat ats kertas soklan...x pasal2 aku keno 'kok' atah palo ko syeikh tuh...meme malu la ckit maso tu tap gak nk wak ghano mugo dio syeikh...klu aku nok maroh dio pon aku xleh wak gapo gok...

sek aku pun dengar la gapo hok syeikh tu nok oyak..blh la jawape ckit2 sebab dio oyak cepat tlajok,maka trpaksalah geng2 aku menanya2kan khabar orang sebelah..nk dikatakn bernasib baik lagi,saudara2 yang duk kat belakang tuh memang sporting gile dan yang penting adalah diaorang memang terrer..so, kitaorang pon xde lah tertnggu2 jawapan lagi...haha

aku rase setakat ni lah dulu yang dapat aku ceritakan kat cni..aku pon dah xtau nak citer ape lagi..haha..kalau aku citer banyak2 pon, buke ado ore baco gok...peace!!

No comments: