Sunday, May 1, 2011

Aku punyer selebret

Assalamualaikum..ai ni dah masuk bulan Mei dan ini bermakna dah 11 hari tarikh lahir aku dah berlalu..tapi konpem lum selebret ag..dari minggu lepas ag aku rancang nak wat tapi ntah cane tibe2 jadi xder mood..nasib baek kan mase tu umah aku lum de internet, so tak ramai la tahu..ade jer yang wish tapi bukan dari aku punyer roomate la..

Jadi cane nie? pagi tadi kisah selebret ni kembali bermaen kat hotak aku coz de yang mintak aku laksanakan..dah la pagi tadi baru ko nak wish aku, siap mintak aku selebret ag!! erm, k la..nt ak pk cane ekk..

Pasal menyelebret ni, dah jadi tradisi la kat umah ni..bagi sape yang tak buat, rase2 cam berdosa jgk la..hehe..xder r, aku gurau ja..buat kerna ikhlas, jgn kerna orang paksa..pe la salah kan, kadang2 bagi makan kat orang yang berjihad mencari ilmu agama Allah..

Erm, tu je kot yang aku nak cakap..k, mintak maaf kat suma rumate sbb aku lambat selebret utk korang..mngu depan insyaAllah konpem..babai

No comments: