Saturday, September 22, 2012

outing nyot nyot

  Assalamualaikum..seingat aku, kali terakhir aku kluar outing, 2 minggu sebelum ramadhan..tu pon jalan2 ngan adik beradik jer..nak kluar ngan geng2 cam dulu mungkin susah sikit..sebab masing2 berjauhan la kate kan...

  Makanya setelah 3minggu merancang strategi, hajat kitorang berjaya dilaksanakan..tu pon terlalu banyak "kesongehan" yang terpaksa ditempuh..tapi bak kate pepatung, 'nak seribu daya, taknak seribu dalih'..dan memang aku taknak berdalih lagi ngan korang, aku perkenalkan satu tempat yang terletak berhampiran ngan bandar Jeli..

  Tempat ni dikatakan asal usul terciptanya idea untuk menubuhkan syarikat Telaga Biru..haha..mesti korang tak percaya kan? so, sila jangan percaya neh..hehe..tempat ni dinamakan 'Telaga Bijih' dan tempatnya memang indah di pandangan mata, apetah lagi di lensa kamera..

  Totapi, hari ni aku citerkan pasal tempat ni dulu..then esok insyaAllah, mata korang kan dicuci ngan pemandangan yang teramat indah..wait and see ekk.. :-)

No comments: