Tuesday, August 3, 2010

Hidup mesti diteruskan!!

Salam....~


   Dari atas turun ke bawah, seperti yabg terpampang kat tajuk..hidup mesti diteruskan wlupon masalah dan keserabutan tahap menggila sedang melanda..kan3!!
ye la, bukan aku mintak pon nak jadik suma nii.."dah2, xyah nk sdeyh2 kt sni"..


   So, cane aku teruskan hidup aku??..teruskan lah bernafas di bumi Allah inii sambil mencari2 seberapa banyak ilmu yang bertaburan..yang penting carik sampai dapat..first yang aku buat setelah 'bercerai', aku kembali meneruskan kursus Bahasa Arab yang tertangguh sejak sekian lama..ish2


   Seyes aku cakap, meme nervous gile time pegi jumpa ngan kerani "kursus" tuh..sebab limite tuk tangguh klas hanye selama 2bulan, tapi aku dah terlajak sampai 4bulan..hehe2..tapi ngan semangat berani dan betul2 series nak belajar, aku pon ngan selamber je lah bagi butiran aku kat dia..


   Lame jgk aku 'ternganga' kat situ dan akhirnyer kerani tu pon bagi aku masuk ke kelas..he3, mungkin sebab dia xnak sakitkn kepala dia nak cari rekod aku kot, terus jer dia bagi aku masuk kelas tuh..nak aku lagi hepy, klas tu plak sekali ngan kawan2 aku..so, xder la aku nervous sangat duk dalam kelas yang dikatakan soklan exam nyer memang 'xpernah mudah'..haha..pe2 pon, aku nak ucap time kasih kat adik dan kak angkat aku yang xjemu2 bagi aku nasihat..i luv u all


  Terlalu panjang menulis menyebabkan aku malas nak bace balik laa..so, setakat ni lah yang ku nak citerkan..babai
Assalamualaikum..... 

No comments: