Monday, November 1, 2010

Jaulah yang tak disengajakan

helo guys..lamo menyepi,ai ni aku rase kembali semangat utk menulis dalam blog orgkapong ni...

     setelah sekian taun aku duk kat mesir, baru la ade ksmpatan nak melawat piramid di giza..sesaje jer nak ilangkan boring sambil meluangkan mase bersama senior yang kan kembali ke msia xlama ag...

     bagi yang belajar cni, msti dah sdia maklum ngan muamalat bersame pnduduk mesir..dah memang pon aku ngan kawan firsttime datang,sah2 hampir nak kena tipu ngan pak arab..tapi yang best, bukan kami yang ditipu tapi pakcik tu sendiri yang tertipu..haha,padan muka kau pak arab!!


*masing2 teruja ngan pemandangn di sekitar piramid nih,
xkisah la  truja ngan piramid ataupn ngan minah saleh..hehe

*lau de sesape yang nak komen, silakan!!

*gejala lepak di sekitar piramid ~

*xketinggalan utkku memahat memori di sini!!

*gmba ni idea aku yang punyer,bagi aku gamba ni agak menarik laa..


peace wokk ~ (^ _ ^)

No comments: