Thursday, September 16, 2010

Aku penakut kahh??

Assalamualaikum you all y sudi nk follow blog nihh..sihat blako dehh pok kito??
   
   Nak citer yang aku ni penakut ckit lau dalam bab2 hantu..Alhamdulillah aku xpernah ag kena kacau dalam idup aku, mintak jauh sangat2..bukan suma laki brani laa, ade jer laki cam aku penakut..haha!! aku still lelaki you know..
   
   Wlu aku penakut, aku layen jer citer2 hantu nih..sebut jer citer ape yang aku xlayan, suma aku dah tengok..cuma time babak hantu kuar,aku pejam mata r..huhu..bukan pe beb, bila aku dah tengok, aku jd takut..bile aku takut, aku susah nak tido..bile aku susah nk tido,mata aku mngntuk..eh trbalik ayat aku!! bile aku mngntuk,aku takut nak tido, bile aku takut nak tido, aku pon xtido la..haha
   
   Tapi siyes la..dlm bnyak2 hantu, satu makhluk ni jerr aku gerun ckit..memang aku xkan tengok or xnak tengok and insyaAllah xkan tertengok hantu "kepala berbungkus"..korang paham kan hantu per yang aku nk sabut..yang de pengikat kat atas kepala tuh!! bile aku dah dah tertengok, memang konfem 2mngu aku xkn dapat tido lena..
   
Ape2 pon, korang suma jgn la jdik cam aku ekk..igt Allah itu berkuasa atas segala2 nyer..hantu xkan dapat kacau kite pon lau tanpa izin Allah..k chow

No comments: