Wednesday, September 1, 2010

Hari yang di tentukan

Assalamualaikum...


   Dari tajuk entry pon korang dah tau tentang pe yang aku nak  kongsi kan..dah memang ditentukan Alllah yang setiap makhluk yang bernyawa pastinya akan menemui mati, xkira tua mahupon muda, besar mahupon kecik..


   Sedekahkan Al-Fatihah kpd arwah sepupu aku yang baru meninggal pada hari kelmarin..doakan semoga dia ditempatkan oleh Allah di kalangan orang2 yang beriman insyaAllah, dan jangan lupa doakan jgk utk diri sendiri smoga Allah mengampunkan segala dosa kite dan sentiasa diRedhai, diRahmati dan diKasihi oleh Yang Maha Esa dalam hidup kita..Amiin ya Allah!!


   Setelah skian lama menderita penyakit yang xpernah diketahui sejak setahun yang lalu, akhirnya 'arwah' pergi meninggalkan kami untuk menghadap Yang Maha Agung...terlalu sekejap rasanya dia bersama kami..wlupon aku ngan dia xpernah lagi bermesra seperti waktu kecik2 dlu, namun ksedihan itu tetap lah jugak hadir..dah spupu cik abang oih, msti la ingat.


   Sebagai tazkirah di perenggan terakhir, same2 la muhasabah diri kita dalam waktu yang masih diizinkan oleh Allah untuk kite terus beribadat dan mencari redha Allah..


babai...

No comments: