Tuesday, October 18, 2011

daa nak balikk

Hai assalamualaikum..kenal lagi tak sape aku?haha..liplap liplop, lagi dua minggu aku akan kembali ke Msia..rase tak percaya pon ada..rase sedih pon tentu tak buleh nak elak...klu aku tanye geng2 aku yang len, pe perasaan bile terpaksa meninggalkan bumi mesir?kesemuanya akan jawab di sini terletaknya satu kenangan yang teramat indah bagi kami...sob3

Tapi di saat entry ni di tulis, tiket aku lagi 2 minggu laa..saje nak on kan balik blog ni, aku buat entry pasal ni..untuk korang, aku nak tunjuk gambar yang aku yakin korang pon kenal tempat tu..



mungkin terdetik kat hati korang, nape gamba ni tak cantik?

Ni gambar kat dalam Masjid Azhar..snap pakai henfon je lah..haha..jiwa dan perasaan korang kan tenang sgt2 bile duk dalam masjid ni..subhanallah!!..k


1 comment:

budak penjara said...

di..nk klik dh ko??klik skli nge pok cek ko??nati nk eklik oyk la kot fb..klu aku free ak g amik di epot..hehe