Monday, May 21, 2012

kencing itu rase nyer manis

kaki kencing manis..
  Hai assalamualaikum suma..semoga kite sentiasa berada dalam rahmat Allah..amiin
  
  Seperti yang korang taw, kencing manis ni antara penyakit yang sukar sembuh bile seseorang pesakit tu berada pada tahap yang kritikal..malah ia lebih berbahaya dari penyakit kencing malam..hahaa
  
  Pasal kencing manis ni, aku ade satu citer untuk korang.. citer ni pon telah diilhamkan oleh bakal pesakit kencing manis..memandangkan aku pon dah dapat kejer skang ni, maka secara 'otometik nyer' aku dah ade rakan sekerja..tul tak? lagi sekali aku gelak..haha
  
  Ditakdirkan kawan aku ni bercerita bahawasa nyer, penyakit kencing manis ni ada tiga tahap..
  
  Tahap yang pertama adalah tahap yang paling rendah, yang mane bile kite kencing, semut kan mengerumuni atau 'hurung' dlm bahase kelantan air kencing tu..muahaha..
  
  Tahap yang kedua, saat kite hendak menunaikan hajat ke tandas, gerak langkah kite akan diekori oleh semut..
  
  Dan yang ketiga merupakan tahap paling kritikal, iaitu bile kite kencing, bukan lagi air yang klua tapi semut plak yang kluar..keh3..babai..





2 comments:

Unknown said...

geli woo tgk gmbr 2 =(

Org Kapong said...

haha..sy sndiri pon pandang sipi2 jer..eeiyekk