Friday, May 25, 2012

school holiday

   Hai assalamualaikum awk.. yang first sekali, sy nak ucapkan selamat bercuti kat awk2 suma yang brcuti..yang xder cuti, arap bsabar la ek..haha..manakala kpd adik2 yang baru jer selesai exam, sy ucapkan tahniah dan tima kasih di atas kesudian korang untuk menjawab soklan2 yang telah diberikan..

   Bagi member2 yang bukan berkerjaya sebagai seorang guru , dorang mesti pernah cakap ' bez r jadi ckgu, selalu dapat cuti'.. tul tak? dan smesti nya berbagai jawapan yang akan klua dari mulut sang guru ni..antara jawapan femes yang pernah aku dengar 'kitorang bukan nak sgt cuti tu, tapi dah suma student xder, terpaksa la kami duk umah jer'.. huhu

   Sebenar nya skg ni, aku tengah obses sgt3 nak amik gambar..xtaw tibe2 jer nafsu aku membuak2..pantang tengok benda pelik ckit, konfem aku stop kaki aku jap, sambar kamera dan snap ape2 yang patut..aku xder la pakai kamera besor2 macam batu sungai tu..haha..kamera kompak je eh..tapi disebabkan selalu dgar orang cakap, amik gamba lawa tak semestinya perlu kamera batu sungai yang mahal2 tu, apetah lagi klu kamera dah standby tapi tak pandai guna xde guna jugak kan..

   Jadi smpena cuti ni, tak salah rase nyer kalu aku luangkan masa untuk hobi baru aku ni..mane la taw, kot2 satu hari nt hobi ni akan berterusan dan tak muastahil aku kan jadi paparazzi yang tak bertauliah..bak kate mat saleh, wait and see..ok babai

No comments: