Saturday, June 16, 2012

Hangin tetiba

   Salam..oi lame bbenor tak update blog org kapong ni..biase lah, sy kan duk kat kampung, takder line tenet macam korang yang duk kat bandar..kuikui.. bile ade kesempatan cam ari ni baru dapat on..huhu..xder la, memang salah aku pon..

  Untuk pengetahuan korang, hari ni memang aku hangin sikit...kepada yang mesej or coll aku ari ni, suma nya tak pasal2 kena sembur..haha..sampai ade yang terus nanges bile aku marah..tapi ade jugak yang sudi pujuk aku suh soba2 ckit..so, kesempatan ni aku nak mintak maaf kat sape2 yang tak bersalah tadi..huhu..klu korang sudi maafkan, kite jumpa, aku belanja makan..ok?

   Pasal ape aku jadi hangin tetiba?? meh aku nak citer..sejak semalam ag pikiran aku duk serabut..terfikir, kenapa asyik aku jer yang terhegeh2 nak cari orang, tapi orang ckit pon tak hingin nak cari aku? huhu..gelak dalam sedeh ler ni.. ade yang tanyer aku gaduh ngan awek ker tetiba jadi ceni..skg aku jawab, memandangkan aku takde awek, tapi yang skandal tu ade larr..hakhak.. yang tu pon same gak uat aku tak tenteram..

   Betul la makcik jual goreng pisang selalu cakap, 'nok bsaem tu sene dik oi, tapi nak cari hok keno nga feel prangai kito tu hok susoh'.. ambo raso yolo doh hok mokcik oyak tu..tak kire la saem laki ker puang, same jer..

   Pastu plak, tengah2 badmood, aku pon p la layan tengok bola ulangan semalam..tetiba ayah datang, 'bile bola, kusyuk jer tengok, tapi time solat liat plak nak p masjid..hadui..'betul la ayah cakap tu, tapi subuh tadi saya pegi la ayah!'..yang ni aku cakap dalam hati la..haha..


   Ape2 pon, bile aku ngadu kat mak, pandai mak pujuk..terus hilang badmood aku tu..thanks mem..

p/s: bile ade masalah, cepat2 cari mak..insyaAllah setel :)






No comments: