Tuesday, June 19, 2012

Pesanan dari ku

   Salam sahabat buat yang sudi.. :-) Korang pon dah bace tajuk kat atas kan..terfikir jugak ape yang aku nak pesan kali ni..huhu..

   Ok ceni..memandangkan ari ni ari selasa, aku nak berpesan kepada suma anak murid ku..korang pon taw yang aku ni jenis lembut sikit kan..korang wat salah pon, jarang sangat aku sebat korang kan..tapi satu jer aku nak bagitau, dalam family aku, hanya ade 3 orang jer yang bukan jenis darah panas..huhu

   Aku selalu dengar orang cakap, bebudak ni jangan diajar bagi muka..aku setuju ngan kata2 ni, tapi tujuan aku uat baek selama ni sebab aku ni sebagai guru baru, tak kan la awal2 lagi dah nak tunjuk garang tu kan..

   And 4 bulan dah pon berlalu, ini lah mase nyer untuk korang taw cane perangai aku yang sebenar...lembut2 aku pon, ade yang keras nyer..hakhak..jangan pikir laen ek..tak baekk!!

   Wait and see..  peace yow

No comments: