Tuesday, March 26, 2013

عيد ميلاد

Hai assalamualaikum.. pertama sekali ku nak ucapkan selamat hari lahir buat rakan seperjuangan, saudara wafi dan jugak kembar bersaudara..semoga panjang umur, murah rezeki and cepat2 kahwen nanti..hehe

Dalam seminggu cuti ni, memang jadual aku padat sebenarnya.. tapi disebabkan banyak faktor, segala perancangan terpaksa dikanselkan.. termasuk la jugak program untuk hari ni.. plan nak pergi lata tembakah, tapi alih2 tak jadi pergi dan sebabnya tidak dinyatakan oleh pihak penganjur.. tapi nasib baik la aku ade plan b.. arap2 dimakbulkan Allah nanti..

Sambutan hari lahir? Besday aku lambat lagi sebenarnya.. teringat mase kat luar negara dulu, tiap kali nak dekat tarikh lahir, mesti masing2 kan saving duit semata2 nak selebret besday..sepatutnya masa hari lahir orang yang belanja, tapi kitorang plak terbalik..yang tuan punyer badan yang kena belanja satu rumah seramai 15 orang untuk hidangan makan malam.. takde masalah sebenarnya, yang penting suma hepy..

Dan entri kali ni, aku nak wish sesuatu..walupon aku tau dia mungkin tidak mengetahui perasaan aku ketika ini.. aku arapkan di tarikh besday aku nanti, penantian ku akan berakhir.. cuma ucapan hepy besday yang ku inginkan keluar dari kedua bibirnya..

P/S : bercinta selepas kahwen

No comments: