Saturday, May 11, 2013

Kawenn

Pernah p kenduri kahwin? mesti pernah keng..tapi kes aku ni agak laen ckit kot, tetiba aku rasa nerves semacam jer..xtaw kenapa, jantung duk dupdap dupdap..takkan ini satu petanda kot..haha..amiin

Kisahnya petang tadi aku p kat rumah sorang kawan, dia baru jer kawen..alhamdulillah sumanya selamat, muda2 lagi dah kahwen..sekurang2nya dapat mengelakkan atau mengurangkan diri dari melakukan maksiat, tak macam aku ni, kembang semacam jer..kawen tu tak jugak..hehe

Tapi yang tak best nyer, aku memang nerves gile2.. nasib baek aku bawak jugak peneman yang tak berapa nak setia ni, buleh jugak aku cover2.. Klu datang sorang, xtaw la cane jadinya..

Pe pon, tahniah ku ucapkan buat Azmir Azri & Tasneem Sayorwan.. semoga berbahagia dan kekal hingga ke anak cucu..amiin

No comments: