Tuesday, September 23, 2014

Terima kAsih dari Den

assalamualaikum..  

Time kasih buat my bff sebab sudi hadir dalam hidup den.. Tanpa dia, den takkan kenal erti kasih sayang selain dari kasih sayang kepada mak ayah.. Dan terima kasih jugak kerana sudi hadir untuk menghilangkan resah di hati den yang entah apa puncanya..  

Dalam entri sebelum ni den ade ceritakan hasrat den untuk berjumpa nga bff den pada minggu yang lalu ketika mana musim cuti sekolah.. So, hati den sangat2 hepy sebab hasrat den tercapai..tiada kata2 yang mampu den ungkapkan, akhirnya rindu den sedikit terubat..  

Dah namanya pon obses..bukan nak mendabik dada, mengatakan diri den yang terbaik, den punyai segala2nya, den paling layak..tidak..den jugak macam orang laen yang serba kekurangan, banyak lakukan kesilapan, den jugak perlukan perhatian, kasih sayang macam orang lain..  

Orang laen boleh fikir yang perasaan den ni seolah-olah macam dibuat2.. Tapi percayalah den tak bodoh untuk berlakon semata2 nak puaskan nafsu den.. den hanya nak cuba lakukan yang terbaik untuk membahagiakan orang yang den sayang walaupon den tahu mungkin akhirnya dia bukan untuk den..tapi sekurang2 den hepy ngan apa yang den lakukan..  

Den jugak tahu, hanya den yang lebih memahami isi hati den yang sebenar.. Hanya den yang merasai hangatnya air mata yang mengalir disaat den sangat2 memerlukan.. Tapi sekurang2nya ia akan tetap terpahat di hati den sampai bila2, menjadi kenangan yang takkan den peroleh di mana2..

No comments: