Tuesday, December 8, 2015

# 7 disember

hai assalamualaikum.. 

last posting rase nyer hampir 2 tahun dah kot..huhu.. sibuk ngan hal kerja yang tak sudah2 sampai blog sendiri pon ingat2 lupa..

semalam 7 disember, satu tarikh yang sangat2 penting bagi aku sejak dulu sampai sekarang.. tapi buat pertama kalinya dan jugak mungkin sampai bila2 dah aku takkan berkesempatan untuk mengucapkan hepy besday buat seseorang yang dulunya aku anggap bagai "aku takde kalau dia takde"..

tapi takde la sampai melebihi kasih sayang terhadap mak bapak, just nak bagitahu sebegitu lah perasaan aku terhadap dia.. so, dikesempatan yang ada pada hari ni, takde lagi dah tempat yang mampu untuk aku luahkan perasaan ini, ingin ku ucapkan selamat hari lahir to you, semoga sentiasa berada dalam kehidupan yang tenang dan bahagia..

berbagai cara daa aku buat untuk lupakan, banyak orang yang duk nasihat, tapi masuk telinga kanan, keluar telinga kiri.. makin dekat ngan tarikh 7 disember, makin terasa sakitnya.. takkan ade yang sepertinya.. sampai pernah cari yang nama sama, tapi sekadar nama jer la yang sama..haha

pe pon, aku tetap doakan yang terbaik untuk dia dunia akhirat.. daa 

No comments: