Saturday, July 31, 2010

Benda tak seberape, bayar je lebih2

hai ,salam dan selamat sejahtera...

   ai ni aku nak citer kejadian yang terjadi pade malam semalam..dari tajuk kat atas tu pon korang dah boleh agak per yang aku nak conteng kan3!!...xkan la aku nak nyesal ngan benda yang dah jadik..terpaksa la 'merengek' kt cni..hehe


   kalau nak citer pasal makan, memang xkan abis nak citer..sejak lahir sampai la ke saat ni,cube korg bilang dah bpe kali korg makan..confirm xkan dapat jawab punyer..haha..

  Banyak jemputan ditolak sehingga 4orang jerr yang hadir dalam reunion kali nii.. bertempat di restoran zin, kitaorg makan kebab dan merpati sumbat..lau xtengok, korang xkan dapat emagine cne bentuk dan rupa dua makhluk kat atas tu kan3??aku dah agak dahh..

  daging kebab tuh memang bolek tahan rasenyer namun..2ketul jerr yang aku dapat..eih, 3ketul la. silap2...aku cuma dpt 3ketul jerr yang betul2 boleh makan, yang 2ketul lagi sume nyer lemak..eii,yekk!!


   bukan niat aku nak menghina makanan, tapi dah memang xleh langsung nak makan..arab pulak 1 hal, nk untung punyer pasal, lemak pon di bakar jugak..ish3


okey la, setakat ni jerr y nak di tuliskan..babai

No comments: