Tuesday, July 13, 2010

Exam ohh Exam



Hai geng....

    Lepas satu, dua..lepas dua, tiga....haha!! xde la,ni aku nak citer pasal exam la..korang pon tau kan pe maksud exam??yakni peperiksaan ataupon buleh gak dipanggil ujian..kuin3..

    bukan aku, tapi korang sume pon pasti sangat elergik ngan exam..xtau la nape mesti ade nyo exam nihh..lau xderr xleh kerr!!lau ak tanye korang pon, mesti banyak la songeh2 orang nak menjawabnyer..

    First, aku nak ucap tahniah kat suma senior2 kat bumi syoubro atas 'kenajahan' korang dalam SYAHADAH utk tahun last korang kat bumi mesir nihh..syukur doa ibu ayah serta kawan2 dimakbulkan Allah Taala..bagi aku, kegembiraan mereka adalah kegembiraan bagi kami..

    Namun, di sebalik kegembiraan melihat orang lain berjaya, tak pernah kulupakan tentang diri sendiri..haha..aku kena repeat paper la bro..seperti yang pernah aku citerkan sebelum nih, dalam first exam aku sangkut 3subjek yang menyebabkan nak xnak aku terpaksa gak ulangkaji balik, muhasabah balik ape yang xkena...mane yang tak kena, cuba kenakan..hehe

    nak ikutkan perasaan malas, korang pon tau cane kan..xyah aku explain, kalau aku gagal,memang cnfirm gagal..xkan ade maaf untuk kegagalan kali kedua, xde lagi repeat paper..yang de cuma repeat tahun!!Ya Allah, permudahkanlah urusanku..Amiin

    At least, itu jer yang aku nak kongsikan ngan korang..kepada kawan2 yang bace posting ak nih, tolong doakan aku ekk untuk exam nihh..dengan berkat ape yang aku lakukan dan doa korang suma, insyaAllah semoga aku berjaya..wasaa!!

1 comment:

Unknown said...

bro, wassap bro. makan asap la bro. haha