Thursday, January 6, 2011

celoteh di tengah malam..

Assalamualaikum..pe kaba korang? sihat2 saje kan..ngan  harapan korang sihat, semoga Allah akan kurniakan kesihatan yang baek untuk aku..Amiin

    Saat ini dah kul 1pagi waktu cairo..lau kat M'sia mybe kul 7 kot..dah letih nak tido, nak maen game pon asyik kalah jer,baek xyah maen..haha..bukan aku sorang je kan yang cam tu, korang pon same gak..dah kompter maen terer sangat, mane aci..dorang kompter,bagi la senang2 ckit kat pemain amatur cam aku nii..

    Mesti korang nak tau kan game pe yang aku dah makin menyampah nak maen nihh..huihui..name game ni linngo..alaa, mainan budak kecik2 asalnyer..tapi bile budak remaja cam aku ni yang maen, dah tak pandang status game, yang penting mesti menang..

    Game ni nak lebih kurang same ngan game kanggaroo tuh..cam teka2 perkataan la, aku bajet senang2 la nak menang wlupon dah tau sampai bile pon rasenyer takkan abis perkataan tuh, tapi alih2 'xdea duo lekok, mapuh kerah doh ehh'..haha..sebab tu la aku dah tak nak maen..dah 4hari aku duk try nak score markah tinggi, stil xdapat2..

    Ending nyer, aku nak mintak maaf la ngan entri tak seberape nii..dah aku btul2 ngah tak tau wat ape, nak kuar bilik malam2 ni, konpem penakut..hehe..k babai

nie la game 'cipan' yang aku cakap tadi..haha

No comments: