Monday, January 3, 2011

6 jejaka melayu 'terawal'

Assalamualaikum and pe kaba you all? arap suma dalam keadaan sihat...

    Dah lama tak jenguk blog sendiri, timbul gak rase ksian..asyik2 duk bace entri kat blog orang len,blog sendiri tak terusik..ish ish..pe2 pon, baru2 ni adalah satu kes..sambil2 tu nak tanye pe pendapat korang bile roomate korang sendiri wat plan nak kuar tapi sepatah habuk pon tak bagitau kat korang?? ase sdey, benci, terhina dan yang sewaktu dengannyer pasti kan klua kan3x....

    Klu nak ikutkan, memang la tempat tu xder special sangat, kalu dorang ajak pon, rasenye aku langsung tak berminat pon nak pegi..tapi sesaje jer pagi esoknyer aku luah betapa terkilannyer hati aku kat dorang..haha

    Dah la pinjam kamera aku punya, hampir keseluruhan gamba hancus..nampak sangat jenis tangan yang tak pernah pegang kamera..motif entri aku ai ni, aku nak tayangkan gamba2 yang sempat disnapkan oleh 6 jejaka melayu terawal...babai







*lelaki melayu terawal dan terakhir...hoho

No comments: