Wednesday, December 29, 2010

Ape perasaan korang bile....

Assalamualaikum wat teman2..
    Aku nak kongsi satu perkara ngan korang..nak tau tak pe dia??..ape perasaan korang bile korang kena buat sesuatu yang tak sepadan ngan pe yang korang kan dapat?haa..jwab soklan aku!!..xpon, pe perasaan bile kite bayar ngan harga mahal tapi benda nyer seciput jer..takke panas hati yang mendengornyer..

    Takde kena mengena pon ngan entri sakit aku yang sebelum nii..nak wat entri ni pon coz nampak lama sangat daa tak menulis..so,aku rajinkanlah diri untuk berceloteh kat cni.. :)

    Mak pernah cakap,lau nak buat sesuatu biarlah padan ngan diri kite..maksudnyer kite tengok la diri kite dulu sebelum nak buat sesuatu dan bukannyer lepas buat baru nak tengok kat diri sendiri...

    Psal benda yang aku sebut tadi, ade 2 benda sebenarnyer yang buat aku tul2 xpuas hati..bile aku dengar kawan2 yang len duk sebut pasal ni, lagi la bertambah2 ketidakpuasan hati aku ni..first, sal internet yang makin lama makin slow and satu ag sal bayaran yang terpaksa aku bayar setelah dipaksa berkali2..hoho

    Pasalnyer aku dah tau benda yang aku kan dapat, tak seberapa pon..tapi nak tolak,rase kesian lak kat mamat nan sorang nii..kawan punya pasal,aku relakan diri untuk bayar k...pasal internet lak,aku pon xtau nak citer cane..yang penting, ianya hampeh!! k..babai

1 comment:

Anonymous said...

gano tu di??sapo ngenak mu??berani deh kenak mu owo sek aku x dok..