Monday, December 6, 2010

Kesalahan tak dapet ku ampuni

Assalamualaikum..
    Tengok dari tajuk cam hati wa ngah terluka kn??ianya memang tul2 kesalahan yang menyakit lagi menyedihkan..maka kisahnyer bermula..

    sempena ari ahad, aku dan beberape yang len ni pg la turun maen bola..campur2 ngan suma makhluk yang ade, blh la bentuk jdik 3team..nak kate team aku ni 'kodi', ahli2nyer nampak ok jer, tapi memang tul2 hampeh..

    xsilap aku,dlm mase 2jam kiteorang maen dlm 7game utk 1 team..tapi yang wat aku sdeyh tersangat2, team aku cuma mnang skali n yang 6game ag suma nyer 'halos'...OMG..ish3

    tp bkn psl kalah yang nak aku citerkan kat cni, de citer di sebaliknyer..so, di sebabkn ketidakpuashatian aku ngan kekalahan 2h, aku nampak suma orang *kcuali teamate aku, aku rase cam nak kena sepak jer..

*ohh no man!!
    dah memang jenis darah panas, nk wt cane kn..kn!..tp disebabkn aku bengang tu lah, time aku nak sepak bola yang melambung tinggi tp cam bangang jer *lambat bebenor nk buleh ko turun..aku pon terus sepak..??dh la angin yang disepak, n then terkena plak ibu jari..xpasal2 jari yang dah sakit,ilang terus sakit yang sdia ada, maka digantikan ngan sakit yang baru..hoho

    lebih mghibakan diri,pakat2 urut trdisional kt kmpung aku nih, sumanyer xsngup cz urat yang bersimpul 2h dekat ngan sendi..*mybe alasan jer kot..huhu

erm..rasenyer itu je lah kot yang dapat ku citer uat teman2..babai!

p/s:bermain lah dgn cermat, igtlah anggota tbuh anda y tersayang..

No comments: