Sunday, July 8, 2012

Kerja Rumah

  Salam sahabat..mmuahmuahh..haha..bukan budak sekolah jer yang ade kerja rumah, cikgu pon ade jugak aperr..beza nyer cuma, kalau pelajar tak buat kerja, konfem kena rotan atau hukuman2 yang korang rase sewajarnyer dikenakan..terpulang atas keperimanusiaan seseorang guru..haha..

  Tapi untuk guru yang tak buat kerja, takkan nak kena rotan jugak kot..tapi masalah nyer, sekali pon tak kena rotan, rase gemuruh tu ade la jugak kalau terlambat hantar buku RPH..tambah2 guru baru macam aku ni..

  Yang sedih nyer, time subjek yang aku ajar mesti tak ramai yang siap buat homework..huhu..mane la yang silap nya..tak kan la nak wat garang tiap2 hari kot..tak nak la, nanti muka aku jugak yang berkedut,huahua..

  Ape pon, ade satu kisah seorang budak dalam situasi menyelamatkan diri dari terkena hukuman sebab tak buat homework..layan

murid: Cikgu, adakah cikgu akan hukum saya atas
apa yang saya tak lakukan?
Guru: Sudah pasti tidak!.. kenapa?
murid: sebenarnya.. saya.. tidak buat kerja rumah!


No comments: