Thursday, December 27, 2012

lembut ~ :-)

assalamualaikum

semua sihat noh.. cek kat cni sihat walafiat..ujan2 pon, alhamdulillah kat umah cek selamat..

hari ni terjadi beberapa perkara dalam hidup aku..antara nya mesyuarat akhir tahun 2012 bagi semua guru Asriah.. yang kedua, buat kali pertama dalam seumur hidup aku melihat di depan mata sendiri acane keadaan seekor kucing disaat ingin melahirkan anaknya..

tapi yang aku nak sentuh kat sini nyer adalah perihal perangai lelaki lembut.. erm erm.. aku ngaku yang aku pon termasuk sedikit dalam bab ini.. lembut2 aku pon xder la melampau sampai tahap mak jemah neh.. dah muka sy memg kiut, nk wat cane..hehe

so bile aku meluahkan perasaan dengan ucapan terima kasih dan banyak2 mintak maaf klu selama aku berkhidmat di sekolah, banyak kerja yang tak terlaksana.. aku bukan nye pemalas dalam semua hal, tapi kira nyer aku lebih suke kerja2 di belakang tabir.. kan sy daa ckap yg sy ni lembut..dan balasan komen yang aku terima agak memuaskan.. ade la yang mengkritik, tapi aku terima seadanya..dah nama nyer pon ingin mintak maaf..takkan la nk melenting plak yer.. kita cuba belajar dari pengalaman.. lembut biar lah bertempat, cube buktikan kemampuan diri walaupon sekecik2 kebolehan yang ada..insyaAllah kita kan dapat melakukan yang terbaek..

okeyh.. aku sangat2 mengharapkan doa dari kalian supaya dipermudahkan segala urusan dan dapat melaksanakan tugas dengan jayanya nanti untuk tahun 2013.. kbai



No comments: