Friday, December 28, 2012

jumaat malam sabtu

Assalamualaikum!

mood: tak tau nak explain

aktiviti cuti sekolah masih lagi diteruskan..hehe.. lps subuh konfem tito sampai siang.. selagi tak lapor, selagi itu la taknak bangun..

memang memuncung jer la keje aku hari ni.. macam yang aku tulis kat atas, mood yang tak tau cane nak explain.. kadang2 hepy..kadang2 teringat kan kenangan dulu2, kadang2 rase macam kosong.. so, benda pertama yang aku set ngan my sister pegi kat mall mane2 yang boleh hilangkan ke'tension'an aku ni..

bile dh plan leklok, sepakat la nk pegi kat tesco.. punyer la banyak benda yang aku masukkan dalam list barang2 yg nak dibeli..alih2 kenangan lama kembali menggamit..adooii la wei.. terus badmood..amik mane2 yang tercapai jer lah.. kat tesco ni la tempat kitorang round2 macam belangkas pada suatu ketika dlu..sbb tu la kenangan tu datang balik..

dan bile suma dah selesai, cepat2 blah dari situ..segera menuju ke satu tempat yang selalu aku pergi time sdeyh2 cenggini.. tak laen tak bukan, lagi sekali cikn cop menjadi pilihan.. :-)





tak sempat nk senyum nohh..



harga tengah promosi, RM5.80 satu set.. ko ader? hhee



1 comment:

Unknown said...

peh rm5.80 ek....

kat jb lagi murah

rm5.00

hihihihihih