Tuesday, January 1, 2013

1 hari bulan 1

assalamualaikum

asal sedeyh jer bukak blog, asal sedeyh jer bukak blog..time hepy senang2 jer kan buat tak tau.. tu la pasal, takkan nak tampor muka sendiri kot..hoho

okeyh bendo yang aku nk sedeyh2 ni mesti la de kaitan ngan cik puan sorang ni.. napo ler susoh bebenor aku nak lupo kan.. nak kate aku tak cukup tips, rase nak bengong daa lepy aku ni duk meng'searching' artikel2 pasal cinta ni oit..tu la, kan mak dah pesan jangan maen cintan2..yang ko dogil sapo suruh..alahai

bendo kedua yang wat aku sdeyh2 ni adelah berkaitan ngan jawatan baru aku kat sekolah..daa naek pangkat jadi warden plak daa.. ni bukan masalah ikhlas ke tidak, sebab ni dah termasuk dalam kes paksaan.. siyes aku memang langsung tak ikhlas, sebab aku sememangnya ade komitmen laen kat umah.. ecece :-p .. alasan jer lebih ni..

betol la oii.. ayah aku siap nanges2 lg bile aku bagitau yang taun 2013 aku ditugaskan sebagai warden asrama.. berbuih jgok ler nak explain yang aku dipaksa untuk menerima tugas ni..hehe..cian kat ayah.. sabar neh, nanti ore bowok ayoh g make ciken cop.. ngeh3

pe pon, selamat taun baru bagi yang teringin sangat nak sambut malam taun baru..semoga selamat semua nya.. dan azam aku untuk taun ni, semoga sentiasa berada dalam rahmat Allah dan dikukuhkan iman serta ditetapkan hati di atas jalanNya.. dari segi karier plak, semoga aku dapat menjadi guru yang baek dan mampu mendidik adik2 pelajar dengan ilmu agama secukupnya..amiin

kbai.. :-)

No comments: