Sunday, January 6, 2013

"ahlan wa sahlan"

assalamualaikum

pertama sekali aku nak mintak maaf kalau ade dikalangan korang yang terase ati ngan mane2 entri kat dalam blog cikai aku ni..maaf atas segala ketelanjuran..sebetul nye aku memang takde niat nak sakitkan hati mane2 pihak.. sowii neh J

okeyh.. untuk kali ni aku nak citer pasal sambutan pelajar baru ke sekolah kami.. Alhamdulillah program berjalan dengan lancar.. ibu bapa pon ramai yang bagi support kat kitorang.. ramai yang memahami kelemahan kitorang.. mekaseh banyak2..

dan seperti yang sebelum2 ni, ade la beberapa pihak yang cuba dan seakan2 langsung tidak mahu memahami keadaan sekolah kami yang cenggini.. kami cuma mampu mintak maaf.. segala kelemahan memang benar2 di luar bidang kuasa kami..

tapi kan, ade satu situasi yang kadang2 agak menyedihkan..huhu.. part kena pujuk adik2 ler.. bayangkan laki cam aku ni terpaksa memujuk budak2 supaya berhenti menangis..alahai kesian

eh terlupa plak, sebagai akhirnya ku ucapkan “ahlan wasahlan, wa marhaban bikum” kepada adik2 yang kiut miut..hehe

kbai.. J

No comments: