Saturday, January 12, 2013

jjiwo..


assalamualaikum

arap korang sudi lerr dengor citer yang tak berlagu aku ni..hehe.. terlupa daa janji nak wat entri pasal adik angkat abg angkat..okeyh, meh aku citer neh

ade sorang adik ni bernama Rahim (nama samaran).. muka dia takde la kiut sangat, tapi disebabkan suara nya yang agak merdu membuatkan perhatian abang2 senior tertumpu kepadanya..bluekk

pada asalnya perkara kecik jer senior amik berat pasal junior keng..tapi bile dah selalu amik berat ni, rase aen macam plak yang timbul.. maka mula lah rase nak sayang menyayangi sesama insan..bluekk

asal bertepuk bahu, mula memegang kat lengan, then turun bawah ckit mula tangan bertaut.. bluekk..mintak jauh2 la perkara cenggini.. so sape yang salah?

masalah 'jjiwo' ni selalu nya berpunca dari senior..bukan ape, aku dulu pun pernah tercebak dengan jerat2 camni..huahaha.. aku lelaki sejati oit..takde makne nyer aku nak bercinta ngan lelaki..

okeyh, bile abang2 ni mula mengayat..adik2 akan rilek jer..tapi bile dah pandai nak pegang2 tangan, si adik ni akan mula rimas..maka tak pasal2 si Rahim tadi menangis mengadu kat mak bapak dia.. dah la mak bapak duk kat perlis, Rahim ni plak belajar kat kelantan.. terpaksa la warden2 memujuk..

ingat aku suke ker adegan pujuk memujuk ni..pujuk awek takper la jugak keng..hehe.. walaupon aku tak pernah pandai dalam bab mujuk memujuk ni, terpaksa la wat2 pandai.. klu dulu aku gagal dlam mempertahankan seseorang, arap2 kali ni aku tak gagal mempertahankan anak didik aku sendiri..

mood: menghargai!

ma'assalamah..

No comments: