Thursday, January 17, 2013

oww yeah, bakat tersendiri!

assalamualaikum..

mood: rumah takde letrik

kalau de sape2 yang sudi, jomput la datang umah..tp jangan lupa bawak lilin utk kitorang..golap nohh duk sengsorang dalam bilik..

dua 3 hari ni memang aku menyibuk sangat2.. minggu depan ade meeting, tapi kertas kejer lum siap..hadoi.. and petang tadi, tengah2 otak dah krem, terlihat kat henfom kesayangan aku msej miscoll dari seseorang..nak tau sape, lu pk la sdiri..ngeh3

hari tu aku ade cakap yang aku memang bengap sikit bile masuk bab2 memujuk.. tapi tetiba tadi aku berase agak bangga..hahhak..jangan mara, aku tak pernah ade sikap bongkak okeyh..takbur sesikit jer..huhu

so Alhamdulillah tadi berjaya memjuk sorang kawan yang tengah frust tertonggeng2..kesian kat dia..tapi ape la sangat yang aku leh tolong..sowi neh, kite duk jauh.. ape pon, all the best.. sy sokong dari jauh.. tapi tak bermakna sy taknak tolong awak taw.. mungkin satu hari nanti, hasrat saya untuk menolong awak secara live akan menjadi kenyataan..hehe

masa yang dah berlalu takkan mampu diputarkan kembali, tapi 'sejarah mungkin berulang'.. kbai

No comments: