Friday, January 18, 2013

sori, entri ni tak bertajuk..

assalamualaikum..

mood: 2 dalam 1

pe kebenda 2 dalam 1 ni.. meh nak cito.. satu citer best and satu lagi citer tak brape nak best.. korang bleyh imagine tak? hehe

citer best nyer, aku dah buktikan kat sekor makhluk ni yang aku lebih terer dari dia..haha..kitorang maen game bola, mentang2 la statistik perlawanan antara aku ngan dia tak memihak kepada aku, dia ingat yang duk atas tu selama2 nya kan duk atas.. sory neh, ko bawak la lepy ko tu p balik kampung..hakhak

korang jangan la plak pk ustaz pon maen game ker.. kitorang maen sesaje nak lepaskan tension.. bukan selalu pon.. lagipon skg ujung minggu keng, esok takde nak wat bebenda pon..melepak kat bilik warden jer laa..

dan yang satu lagi citer, citer yang tak brape nak best ni buat aku jadi blurr.. tak taw ape nak buat..huhu..asal nyer citer yang kedua ni dah ditaip, tapi ku rasekan something kan berlaku kalau aku teruskan.. :-) ..pe pon, cari lah kebahagian dunia dan akhirat.. 

kita nak sesuatu, pasti ada jalannya yang tersendiri..kita jadi diri sendri, kemudian uat keputusan yang memeritkan namun dengan keyakinan kita kan menemui kebahagiaan, ku yakin kita takkan menyesal selama2nya..

just be our self.. annyiong


No comments: