Thursday, June 2, 2011

ape yang aku nak kate...??

grrrrrr.....aku tengah ngantuk skg ni..sejak semalam xtido, and then pagi tadi turun pegi maen bola..siyes, tengah penat gilerr..nak tido, katil pulak wat hal..aduuh..aku baru jer nak landing tadi, tertengok ado binatang2 kecik duk merayap atas cdar..bukan sekor, nie berekor2..

klu kat Msia mesti jarang sangat nak jumpa, menatangbinatang ni dinamakan sbg pepijat..haha..nampak cam tak terurus kan idup aku..ahhh, lantak lahh...terpaksa la aku cabut suma sarung2 bantal, cadar skali ngan selimut terus msuk mesin..klu korang nak tau, selama 3tahun duk kat cni, itu jer sarung bantal, cadar ngan selimut yang aku ader..nak tidur atas tilam kosong ceni, tak tergamak lak aku..

pe jenis kuman ntah yang der kat atas tilam tuu..kalau x silap, mybe dah masuk 10 tahun umur tilam aku ni..rase nyer la..hehe..sejak senior yang dulu2 dapat rumah ni, ngan perkakas2 rumah yang ade, sampai ke hari ini lah benda tu bertahan..

ermm k, aku chow dlu ekk..setakat ni jer entry aku tuk ai ni..nak pi cari tempat tido..klu xjumpa, jawabnyer atas kerusi lah nasib aku kali ni..k, babai sumer..syangg korangg!!mmuahhmmuahh

ceni la keadaan aku nanti..ish ish


No comments: