Thursday, June 16, 2011

Membaca lebih senang dari Menulis

hai assalamualaikum..rasanya dah seminggu blog ni tak de orang sentuh..apetah lagi korang, aku sendiri pn takde mood nak jenguk..haha..asyik duk blogwalking jer la keje nye..nasib baik la tuan2 blog kesukaan aku sentiasa ada mood nak update blog diaorang..

Yang pastinyer, blogger 'legend' ni memiliki otak yang berlainan ngan otak aku..haha..kalau sama,xder la plak aku nak bace blog dorang..Makanya, kat sini teringin la aku nak sebut blog2 yang aku tak kan terlepas pandang dorang punyer entri..

First, blog 'cik bella ayub'..cik bella ni sememang nyer comel..tambah2 bile dia wat entri membebel..pasti aku kan gelak sorang2..haha...yang second blog adlh 'budak lelaki sebelah pintu' yang mana admin dia bernama hizami rahim..then blog cik nisa, 'saya suke menaip'..dan yang last adalah blog milik senior aku..

Ngan nama manja sebagai 'sifu', entri2 dia memang tak kalah ngan blogger2 len..wlupn 'sifu' lebih kpd mengangkat diri sendiri di dalam entri nyer, aku layan jer..hahaha..k, pe2 pon aku tabik r kat korang yang tak putus2 idea utk m'hidupkan blog korang..ngan adanyer 'orang2' cam korang ni, dunia blogger ni akan berwarna ngan sendirinya..k, setakat ni aje la celoteh aku..babai

No comments: