Friday, June 17, 2011

Luahan ulu hati..

hai assalamualaikum suma..moga kita diberkati Allah dan dirahmati sentiasa..lebih2 lagi hari ni hari jumaat, iaitu penghulu segala hari..banyak2 la mintak ampun atas segala kesalahan..k,panjang plak doa aku kali ni ekk

Tengok tajuk cam berkaitan ngan hati, maka sesuai sangat la untuk aku luahkan segala perasaan aku..yer,aku rindukn seseorang! pandai2 korang la nk teka kat siapa la yang aku duk rindu2 sgt ni..

Betul la kata orang, klu dah sayang tu, buat la pe2 pon mesti kita kan cube memahami..ngan kata len, senang la nak maaf klu orang tu wt silap..tapi kalau dah benci, mungkin sampai nazak pon masih nak ingat lagi...

Tapi kan, kawan aku pernah bagi satu nasihat..perasaan benci dan sayang antara lelaki ngan pompuan adalah berbeza..pasal ape, hati pompuan senang sangat berubah arah..berlainan ckit ngan laki..

Kalau sayang, tak semesti kan setia selamanya..dan bile benci, akan berubah menjadi sayang dalam sekelip mata..itulah pompuan di pandangan aku laa..jangan terasa lak ekk

Tapi untuk kesekian kalinyer, kasih sayang seorang ibu tak kan berbelah bagi untuk anak2..hatta kalau marah2 pon, benci tak kan sesekali terbit dari hati seseorang ibu..i luv you 4eva ibu

Ok, itu je la kot..thanks kpd yang sudi membaca..bai

No comments: