Sunday, April 28, 2013

Bila hati dah suka...

Hai assalamualaikum and salam sejahtera.. menjelang pilihan raya ni arap2 kita semua dikuatkan semangat oleh Allah Taala untuk sama2 kita berjuang di atas jalanNya..

Lagi2 status jiwang..ape ke hel ni..hoho.. saba noh, jangan nak melalut..mana ade jiwang, status normal jer tu.. tapi kalau korang nak tau memang aku ni agak jiwang jugak la.. Walaupon tak ramai yang suka lelaki jiwang ni, ade aku kisah! ngohngeh..

Tapi sekurang2 aku ada sebab untuk berperangai macam tu..hehe..apa sebabnya? biarlah rahsia.. So, bila hati dah suka, buatlah ape pon kita akan sentiasa hargai sesuatu benda tu keng.. Ibarat kalau kita minat pelakon Wawa Zainal, dia berlakon la citer ape sekalipon, kita tetap akan tengok..sebab ape? sebab hati kita dah suka..

ehh, takkan tak kenal kot wawa zainal..mak aih, nama 25 rasul pon ingat2 lupa, ada hati nak ingat nama artis..hadui~insaf!!  begitu la jugak keadaannya yang berlaku pada diriku ini.. Aku suke kat sorang kawan ni taw..suka ni bukan maen2, buleh bawak mati woo..hoho..tapi keadaan tak mengizinkan, mybe aku tak cukup handsome untuk dia..cewahh ayat sedey.. :-( 

walaupon mungkin kita takde jodoh, arap2 ade la kot..tengok tu, ape ni? tadi nampak macam pasrah, pastu macam tak rela pulak..arghh tensionn

hehe, jangan la marah..kita cuma berdoa dan mengharap.. ape pon, be hepy and be more strong.. thanks sebab menganggap diri ini sebagai seorang sahabat.. bebai

No comments: