Monday, April 8, 2013

Tanggungjawab

Hai assalamualaikum..nama sy hamdi, berumur 23 tahun, dilahirkan serta membesar di sebuah kampung di daerah pasir mas.. orang kata, kat pasir mas semua comey2 belaka..hoho

So, saya pon mungkin termasuk la sikit dalam ketegori yang comey2 tu..haha..dulu saya belajar di SK dot dot dot.. kemudian meneruskan pengajian di Maahad dot dot dot.. Dan kemudian Alhamdulillah berjaya melanjutkan pelajaran ke luar negara, dan selepas 3tahun berjaya mendapatkan ijazah sarjana pertama dalam bidang dot dot dot, dan Alhamdulillah setelah beberapa bulan menimba pengalaman sebagai warga pendidik, saya kini ditawarkan untuk mengajar di sekolah ini..diharapkan pihak tuan sudi memberi tunjuk ajar..

Mudir : okeyh kalau camtu, untuk tugas bagi taun 2013 saya tugaskan awk untuk mewujudkan pss sekolah..

Aku: hah? biaq betui, saya bukan nye jenis budak kreatif nak jaga2 perpustakaan ni..

Mudir : ade aku kisah!

Aku : :-p!!!

Makanya nak tak nak terpaksa la aku mengeretifkan diri mengerah bakat anak2 murid aku untuk buat kerja..hahaha.. tapi pokok pangkalnya aku tak suka tugas ni.. help me my dear!

No comments: