Friday, April 19, 2013

Bulan 4

Hai assalamualaikum.. sy bukan syeila amzar atau nur aminatul najwa latif, tapi sy teringin la jugak teringin nak jadik macam diorang.. Muda2 lagi dah ada duit beriban2.. Aku ni, habuk pon tarak..

Mungkin korang buat2 lupa hari ni hari apa keng..memang la hari sabtu tapi tarikhnya yang penting.. 20/4/2013 merupakan tarikh penamaan calon untuk PRU13.. meriah keng..sebab tu la aku dilahirkan pada tarikh ni supaya hidup aku pon meriah and kalau ada peluang, bleyh naik calon pon jadi laa..hehe

Bulan 4 jugak, ku rasakan ada something di dalamnya.. seingat aku la..hoho..dulu aku ada sorang kawan yang sangat2 baik..dah la baek, hensem cun melecun plak tu.. tapi persahabatan aku ngan dia tak lama sebab aku ngan dia berlainan level..

Aku tetaplah aku la keng, tapi dia plak budak baek, pandai dan yang sewaktu dengannya.. jadi seingat aku la, kitorang kenal bulan 4 dan setahun kemudian aku ngan dia buat2 gaduh, terus dia taknak kawan ngan aku..dia jenis sensitif sikit, so aku memang bukan kawan yang baek la kot..huhu..pointnya terletak di bulan 4.. :-)

Ape pon, thanks kepada sobat2 yang sudi mengucapkan kata2 "hepy besday to u" , aku hargai sangat2.. dan kepada 'very important person' yang sudi baca blog selekeh ni, teruskan kehidupan dengan hepy and bahagia selamanya insyaAllah..

annyiong and kasahamnida.. :-)

No comments: