Thursday, July 14, 2011

Anak kecil


 

Hai assalamualaikum...selamat petang bagi yang tengah petang and selamat malam bagi yang tengah malam..hehe..k

Bagi orang pompuan, korang memang sinonim ngan baby kan..jangan perasan aku cakap korang muka cam beby..skali pon aku cakap camtu, xyah nak perasan ekk..

maksud aku, orang pompuan ni lebih menyukai beby berbanding orang laki..dah memang camtu kot..jiwa pompuan kan lembut, len ngan laki yang kerass semacamm jer..haha

tapi ade pendapat mengatakan, bile sorang laki tu tiba2 menyukai beby ataupon anak2 kecil, tu maksudnyer laki tu dah sesuai sangat untuk berkahwen..ni bukan aku yang cakap k..tak tau la betul ke tak..aku just kongsi pendapat ni ngan korang

So, aku dokan semoga kite yang belum kawen ni dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan dapt merasai nikmatnyer perkahwinan nanti...bagi yang dah der calon tu, cepat2 la kawen..nanti aku nyusul

si kecik ni nama dia Nuha..sape2 berkenan, buleh la simpan angan2 nak dapat beby cam ni..

3 comments:

belog|amiyo said...

apo letok gambar anop ore terr... :P

Org Kapong said...

pasal ambo xdop kile ag, pinje anok ore duh kaluu..haha

akoo said...

hehee comelnyee..