Monday, July 11, 2011

part 2

   Assalamualaikum..pe kaba semua? aku cadang nak sambung ckit pasal entry aku yang semalam.. sememangnyer entry tu tak lengkap..aku bukan sengaja nak bia tergantung camtu..dah aku nampak cam makin panjang jer ayat aku, terus aku klik publish..so, skg ni aku cuba lengkapkan..

   semalam aku sebut pasal pompuan amatlah ditekankan supaya jangan amal tido sebelum magrib..bukan sesaje nak pesan camtu, tu pon untuk kebaikan korang jugak k..perkara kedua bagi kaum hawa ni, cubalah time mandi tu pakai kain basahan..tak payah nak tayang tubuh korang kat setan2 yang ade dalam bilik air tuh..

   Pesanan gitu pon ade pekdah nyer, first untuk elak paha cik kak suma dari kena gigit dek setan..yang kedua adlh supaya jin tak jatuh cinta..pasal ade pendapat mengatakan bile jin dan iblis ni jatuh cinta, tersangatlah susah nak berubat..lebih susah dari mengubat orang yang kena sihir..

   cane jin2 ni akan buat? tak kan ade lelaki yang nak kawen ngan akak2 suma..sebab jin dan iblis dah hijab dengan benda2 yang tak baek..bile orang tengok,makin lama makin menyampah!

   Benda terakhir yang aku nak sebut, bile jin dan iblis ni gigit paha, ia akan meninggalkan kesan lebam hitam ataupon biru..ubat dia, amik air dan bace Al Fatihah 7 kali then perah limau 3bijik..kemudian mandi..insyaAllah kesan2 tu akan hilang..

maa'ssalamah!..babai


No comments: