Thursday, July 28, 2011

bab yang dah basi, tapi telah pon diperangatkan..khas utk korang

assalamualaikum..pe kaba korang? rase lama sangat daa aku tak update blog ni..sejak result final exam aku klua..then aku pegi ke Hurghada..then kitorang pegi selebret untuk kursus bahasa arab..

Nak aku citer ke? haha..rasanya xyah la kot..nanti aku upload gamba untuk korang ekk..dan semalam, mimpi aku selama ni dah jadik kenyataan..sesuatu yang selama ni aku tak mampu nak miliki akhirnya da jadik milik aku..k..kat bawah ni de gamba untuk korang...annyo!

gamba ni 1st day kitorang kat hurghada..



time ni kat kfc, nampak makhluk ni terus kitorang amik gamba..haha

kat Paradise



sebelum tu, nak mintak maaf sebab gmba kat hurghada jer yang sempat aku upload ari ni..len kali aku try upload gmba2 yang len ekk..k




2 comments:

belog|amiyo said...

tinggal keto api smace demo. hahaha

=) said...

yeayy!!
hahaha..
sdap ngat sep dio...bederak sopmo.haih=.='