Friday, July 15, 2011

Entry pendek

Hai assalamualaikum..korang pernah dengar tak ayat "sekali ko benci aku, 10 kali aku benci ko"..bunyi cam tak best jer ayat aku..arap2 korang paham maksud aku..

Baru kejap tadi ayat ni duk pusing2 kat kepala otak aku ni...pasal masalah rumah tangga sebenarnya, tapi tak kisah la kan aku nak luah kat korang..tu pon klau korang tak rase menyampah la..hoihoi

Masalah aku ngan dia dah selesai..tapi tak tau la pe lagi masalah nyer..dah ko xsuke aku, sila pergi jauh2...takyah susah2 nak bagi isyarat kat aku ekk..jangan bagi aku menyampah dah laa k..dlu aku leh sabar, tapi tu dlu laa..dlu ngan skang ni len..

Sbelum aku blah, aku arap 'orang' berkenaan tu baca la entry ni..sory klu luahan tadi menyakitkan hati yang membaca..*kecuali dia..ingat, masalah kite dah selesai, tak perlu nak over2 lagi ..malam ni aku ade game bola, so aku chow dlu..babai

No comments: