Monday, July 18, 2011

Kawan dan citer 'pillow talk'..

Hai assalamualaikum..kite suma mesti boleh cakap yang kite ni ramai kawan..tapi berape ramaikah kawan yang boleh dijadikan tempat mengadu di saat korang frust, sedih dan yang semacam nyer?..

Aku tujukan entry ni untuk sorang kawan..haha..tak tau nape tiba2 dia buleh muncul dalam idup aku..tambah2 time tu aku tengah badmood sangat2..then muncul la si pari2 ni duk potpet2 sampai la aku lupa segala masalah..thanks si pari2..xkisah la nak panggil aku jambu ker ape ker..yang penting ko memang layak untuk dipanggil kawan..nak ke tak?haha..

Aku sebenarnya susah ckit nak berkawan..geng2 aku mesti tau perangai aku cane..tapi betul la orang cakap, sekeras mana pon hati seseorang, klu kena ngan time nyer mesti cair meleleh-leleh punya..

Contoh aku ade sorang kawan tau...dia sayang kat awek dia sgt2, tambah2 awek tu laa cinta pertama dia...dah janji macam2 daa..nak idup semati la, nak saling jage menjagai la..biasa la kan adat orang bcinta, bile janji mesti kaw2 punyer..haha..tapi masalah berlaku bile kawan aku ni tengah sibuk nak exam dan awek dia pulak tengah sakit..

haaa, ko nampak tak permainan dia...time ni lah ade sorang mamat yang memang da lama berkenan kat awek ni, terus masuk jarum..caring la sangat!!..lepas tu ngan senang2 jer awek tu blah dari idup kawan aku ni..kesian!..ngan satu alasan, mamat tu boleh jaga dia lebih baek dari kawan aku ni..

Sebab tu lah buleh klua nyer istilah 'pillow talk' kan..bukan setakat pompuan, lelaki pon akan menunduk bile time camni..haha..ni kawan aku yang bagitau la..aku tak pernah cuba pon..pesan aku untuk korang, "tanpa kawan siapa lah kite"..k, sampai itu saje lah citer aku...peace yeao!!

1 comment:

AKU_ceriteraKU :) said...

"Aku tujukan entry ni untuk sorang kawan..haha..tak tau nape tiba2 dia buleh muncul dalam idup aku..tambah2 time tu aku tengah badmood sangat2..then muncul la si pari2 ni duk potpet2 sampai la aku lupa segala masalah..thanks si pari2..xkisah la nak panggil aku jambu ker ape ker..yang penting ko memang layak untuk dipanggil kawan..nak ke tak?haha.."

--> yeayy!brigak!haha

vahvahvah!
oo..ganas ngat pari2 tu duk potpetpotpet op..